سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رزرواسیون هتل پارمین

سامانه رزرواسیون هتل پارمین با هدف ارائه خدماتی متمایز در حوزه گردشگری کار خود را در سال 1395 آغاز نمود و با تکیه بر تجربیات حاصل از سال ها ارائه خدمت به عنوان خدمات  مسافرت هوایی و گردشگری، قدم ابتدایی خود را رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه های بوم گردی در سراسر ایران قرار داد. سابقه چندین ساله آژانس این مجموعه در برگزاری تورهای گردشگری گوناگون، ما را برآن داشت که جهت سهولت در امر رزرو هتل و اقامتگاه بومگردی خصوصا در ایام پرازدحام سال، اقدام به راه اندازی سامانه جامع گردشگری پارمین نماییم.

سال ها ارائه خدمت و آشنایی با نیازمندی ها و انتظارات مشتریان، تیم ما را به هدف خود یعنی همراهی لحظه به لحظه مسافرین خود بسیار نزدیک ساخته است. پارمین اعتقاد دارد که داشتن سفری بدون دغدغه حق شما است. ما برای داشتن بهترین تجربه سفر در کنار شما هستیم و در برنامه ریزی سفر شما را همراهی خواهیم کرد.

پارمین همواره کوشیده است خدمات نوینی را در عرصه گردشگری ارائه کند . مشاوره رایگان تلفنی ، ارائه برنامه سفر ، همراهی مسافرین عزیز از ابتدای سفر تا انتها و .... از جمله هدایای خانواده پارمین به مسافرینی است که همراهی ما در تمام لحظات سفر خود پذیرفته اند . 

ما با انجام نظرسنجی های مداوم و با تکیه بر تجربیات خود همواره تلاش کرده ایم مجموعه ای کامل از هتل هایی با رنج قیمتی وسیع و مطلوب برای مخاطبین خود فراهم آوریم تا بتوانیم نیاز همه مسافران را با هر نوع کیفیت و قیمت پاسخگو باشیم.

در هرجای ایران باشید، با هر سلیقه و بودجه ای، مشاورین تلفنی ما بهترین پیشنهادها را متناسب با روحیات و خواسته شما، به شما ارائه خواهند کرد. همچنین شما میتوانید از طریق برنامه سفر موجود بر روی سایت از مشاورین خانواده پارمین بخواهید تا شما را در برنامه ریزی سفر مطلوب خود، ارائه هزینه ی احتمالی سفر و هرآنچه که مورد نظر شماست همراهی کنند و تجربیات خود را در اختیار شما قرار دهند. 

این سامانه علاوه بر رزرو اینترنتی هتل های ایران ، بصورت تلفنی نیز امکان رزرو هتل ، تور ، راهتمایی و همراهی شما در طول سفر را  فراهم نموده است.در صورت نیاز و یا اطلاع از آخرین نرخ هتل های ایران ، با تماس با کارشناسان پارمین ، برنامه سفر و یا هتل مورد نظر خورد را اعلام تا ضمن راهنمایی پیشنهادات ویژه نیز در اختیار شما قرار گیرد.

بیشترین تخفیف در رزرو هتل های ایران در سامانه رزرواسیون پارمین

سفر به شیوه پارمین

ما برای برنامه ریزی سعی کردیم ابتدا مشکلات مسافران را در سفر شناسایی کنیم. اگر این مشکلات برای شما هم پیش آمده باشد برنامه ما می تواند به شما کمک کند. مشکلاتی نظیر سردرگمی، پیدا نکردن آدرس، عدم اطلاع از اماکن گردشگری نزدیک به هم، پیدا نکردن جای پارک مناسب برای خودرو، طی کردن مسیر های اضافه و ....

ما برای حل این مشکل به جای معرفی جداگانه جاذبه های گردشگری، منطقه های گردشگری را در هر شهر به شما معرفی می کنیم.  شما در یک منطقه گردشگری می توانید یک نیم روز یا یک روز کامل بیشترین بهره را با طی کمترین مسیر و کمترین هزینه داشته باشید و بهترین اولویت بندی را برای زمان محدود خود از قبل داشته باشید.

  .تلاش ما پاسخگویی و همراهی با شماست. سامانه گردشگری پارمین(رزرواسیون پارمین) به غیر از انجام رزرو اینترنتی هتلهای ایران با بیشترین تخفیف ، در زمینه رزرو تورهای داخلی و ارائه رایگان برنامه سفر و معرفی جاذبه های گردشگری ایران فعالیت دارد.   

 با ما تماس بگیرید اگر :

1-    نسبت به محل اقامتی که داشته اید نظر یا پیشنهادی دارید.ما نظر شما را ثبت و به اطلاع دیگر مسافرین میرسانیم.

2-    برای روزهای تعطیل خود به دنبال برنامه سفر هستید.کارشناسان ما بهترین پیشنهاد برنامه سفر را به شما خواهند داد.

3-    به دنبال تور برای سفر هستید.از تورهای لوکس تا تورهای طبیعت گردی و تورهای یک روزه

4-    در سفر هستید و نیاز به راهنمایی جهت بهتر شدن سفر خود دارید.

 

5-    به دنبال بلیط پرواز یا قطار یا رزرو هتل هستید.